publicat per 2026-06-28
Screengrab via T1 El cos tècnic VALORANT de T1 ha publicat avui un comunicat sobre la prohibició de l’entrenador ajudant Cody "Stunner" MacLeod d’enganyar durant la seva carrera de PUBG.
"Volíem que tothom entengués que érem i som plenament conscients de la història de Cody, inclosa la prohibició que va rebre per haver instal·lat trampes en dos comptes separats durant la seva carrera a PUBG", va dir l'entrenador de T1, David Denis.
Un missatge de @daviddenisnd i @StunnerFPS. pic.twitter.com/Nz4HPhIlw0
— T1 (@ T1) 9 d'abril de 2021Stunner també va parlar al vídeo de T1, detallant la seva carrera i quant li va costar la prohibició.
En el moment de la seva prohibició, Stunner era conegut com a "Exko", segons Magno "Pr0phie" Ramos, que va publicar ahir a la nit la resolució de l'equip esportiu PUBG sobre Stunner.
la meva feina com a 1 dels jugadors de PUBG a Valorant per divulgar la consciència que @ T1 va recollir un nou entrenador ajudant @StunnerFPS, el mateix tipus que PUBG va investigar i va concloure que de fet enganyar ara ha canviat el seu nomdes d'Exko fins a StunnerFPS ? pensava que hauria de saber-ho. pic.twitter.com/GpHF9XzoRC
— Pr0phie (@ pr0phie) 8 d'abril de 2021T1 va anunciar a Stunner com a nou entrenador assistent del seu equip VALORANT el 8 d'abril, i després es va produir el caos en les respostes al seu anunci .
Ens complau anunciar @StunnerFPS com a entrenador assistent del nostre equip Valorant. pic.twitter.com/eSSrbOOAy8
— T1 (@ T1) 8 d'abril de 2021"" Gran ment analítica "Sí, tenia una gran ment analítica quan se li va prohibir fer trampes a PUBG i va bloquejar tots els jugadors i canvia el seu nom en tots els jocs i entra a l'escena ", va dir Jaden" Vegas "James, jugador de Zenith Esports PUBG, en resposta a l'anunci.
"No es pot fer trampes a PUBG i després canviar el seu nom, home", va dir l'ex jugador de PUBG i actual jugador de Luminosity VALORANT Diondre "YaBoiDre" Bond.
A la declaració, Stunner va admetre un error. "Serà per sempre el meu major pesar", va dir Stunner. "Va reduir moltes de les meves oportunitats, i això està bé.Al final, és culpa meva de formar part d’aquest incident. "
Denis va reiterar la seva postura i va dir que creu que Stunner ha canviat.
Assegureu-vos que seguiu-nos a YouTube per obtenir més notícies i anàlisis esportives.